Selasa, Ogos 10, 2010


Pertama2nya salam ramadhan almubarak dari ana dan suami.. seterusnya kita menjalani ibadah puasa.. alhamdulillah.. wajibbbbbbbbbbb bagi umat islam

dua tiga hari ni ana terlalu sibuk menjalani rutin sebagai isteri.. menjalani rawatan seperti biasa.. rawatan ana berjalan seperti biasa ( pada yang pernah mengikuti blog ana sebelum ni sudah sedia maklum ) akupuntur ana dah lama tak buat berikutan masa tidak mengizin kan.. hanya pegi sambung ubat yang perlu diambil.. 

alhamdulillah.. segalanya berjalan lancar.. hari jumaat yang lepas kebandar mencari sedikit barang2 yang sudah kekeringan di dapur.. malas sebenarnya.. bandar kb xsibuk klu bukan bulan puasa.. bila masuk ramadhan dan cuti2 tertentu susah nya nak cari parking...

hari sabtu baru2 ni, buat makan2 untuk rakan2 suami.. alhamdulillah berjalan lancar.. masak seadanya untuk teman2 suami.. sup pun licin semuanya licin..

hari ahad mengemas rumah yang bersepah2.. n mengikuti kuliah di masjid berdekatan.. sangat penat.. seusai majlis bergegas ke kampung suami menziarahi ayah mertua yang tidak berapa sihat.. batuk2 yang tak berkesuduhan hingga menghilang kan suara (kiffarah dari allah ).. syafahullah..

hari isnin juga mengikuti kuliah.. seusai majlis terus ke pasir tumbuh menyelesai kan beberapa kerja yang berkaitan.. balik dah dekat dengan asar.. adeeeiiii penat sungguh..

hari selasa ana dalam sesi rawatan.. memakan masa yang lama.. doa2kan ana.. sungguh ana berharap, dalam kehidupan ana, ana sentiasa berada  dalam ilmu.. ana sayang kan waktu ana.. ana juga cintakan ilmu.. terasa kerdil diri ini.. 

salam ramadhan dr ana sekeluarga =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan