Khamis, Ogos 26, 2010

klinik homeopaty

Salam jumaat.. ana seperti biasa masih meneruskan rawatan di klinik homeopaty.. rawatan berjalan lancar.. cuma adakalanya tindak balas ubat terhadap ana menyebabkan ana berasa sedikit kurang selesa.. tp masih OK.. hmm.. ape pun syukur kerana sepanjang 2bulan menjalani rawatan tiada tindak balas yang menyebabkan ana demam.. 

ana rasa banyak perubahan yang berlaku dalam sistem organ dalaman ana.. rasa bertenaga.. sakit dalam perut pun kurang.. jadi ana tidak terasa untuk TIDAK meneruskan rawatan.... sebab pada awal rawatan ana sedikit was-was.. 8 bulan memakan masa untuk punyai "REZEKI" i'allah kita hanya berikhtiar,ALLAH yang menentukan.. tiada penyakit yang tak boleh di ubati melainkan MATI.. 

berbalik pada tempoh rawatan 2 bulan sudah berlalu.. tinggal lagi 6 bulan.. ana rasa seperti sekejab masa berlalu.. banyak perkara yang berlaku dalam 2 bulan tempoh rawatan.. yang utamanya.... ana tidak boleh sekali2 streeesss.. tak boleh.. lumrah manusia ada pasang surutnya.. yang diluar jangkaan akal.. kekadang kita berusaha sebaik mungkin.. org lain pulak yang memberi kesan.. hmm sabar la menjadi peneman disamping sentiasa berfikiran positif..

ana perasan kekurangan ana menjadi senjata pada mereka2 yang tidak bertanggunjawap untuk merendah2 kan ana.. tapi ana lalui itu semua dengan redho, ketentuan allah pada ana.. tanpa mempedulikan.. walau dalam hati menambah lagi gurisan yang sedia ada..huhu.. pada ana.. makin dilayan makin mereka naik lemak (memujuk hati ).. huhuhu.. 

Kesimpulanya.. ana perlu kuat.. menadah untuk dengar yang baik jewww.. huhuhuhu...



                                      
luas kawasan klinik.. damai je..tenang dari kesibukan..


cuma kos rawatan di klinik homeopaty ni sedikit mahal.. layanan ok.. sebelum pegi perlu temujanji dulu klu nak jumpa sendiri dengan prof dr nik umar.. dr nik umar pakar di situ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan