Khamis, November 11, 2010

MAKIN TUA..

Terima kasih abang! tak terkata dengan kata2 yang indah hanya itu yang terluah secara sepontan.. oh alangkah amat ana menyukai pemberian suami tercinta pada hari lahir ana 15hb oktober lepas.. shuuukkkkeeee... maceh.. macehh..

selalunya klu hari lahir ana..suami ana hanya hadiah kan baju @ buku2 yang pada pandangan nya boleh ana selami dan gunakan.. barangkali untuk membuat sedikit kelainan, pada hari lahir tersebut seolah berlalu begitu saja.. terdetik juga dalam hati.. ai suami aku ni lupa ke?? ana pon cam base je la.. mungkin juga suami ana dalam mood sedih lagii.. jadi ana pon biar kan ia nya terus berlalu.. 

malam tu baru la suami ana kata nak bawak g makan2 kat luar.. tak payah masak.. okey.. boleh aja... dalam pada ana bersiap suami ana bisik kan sesuatu dengan lembut.. selamat hari lahir sayang.. melayang2 perasaan.. sambil memberi sejambak bunga n memakai kan rantai.. masyallah.. menitik air mata isteri mu.. 

apa yang boleh ana kata kan pada suami ana hanya terima kasih abang... huhuhuhuhu.. 


=))

=>

; ))

kami makan malam kat luar.. hidangan yang paling2 spesial.. tapi ana x suka tempat2 mahal.. kurang sikit.. tak kisah kat mana pon asal berbaloi.. cayangg abang.. mmmmuuuahhhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan